Łącznie w 2018 roku nowi i dotychczasowi najemcy płockiego centrum podpisali umowy na ponad 2 400 mkw. powierzchni
WARSZAWA, 30 stycznia 2019 r. – Dziesiąty rok działalności Galerii Wisła w Płocku był nie tylko jubileuszowy, ale również bardzo udany. Oferta centrum rozszerzyła się o nowoczesną strefę restauracyjną, jak też sklepy i punkty usługowe takich marek jak TUI czy Vox Gadget. Na przedłużenie umów najmu zdecydowało się również wielu dotychczasowych najemców Galerii Wisła, wśród których znalazły się marki Apart, Inglot, Calzedonia czy Venezia. Łącznie w ubiegłym roku najemcy podpisali umowy na ponad 2 400 mkw. powierzchni.
„W Galerii Wisła zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności centrum oraz lepsze dopasowanie oferty do aktualnych i przyszłych potrzeb klientów. Pierwszym krokiem była zmiana lokalizacji strefy restauracyjnej relokowanej z drugiego poziomu na pierwsze piętro. Część gastronomiczna znajduje się teraz w ciągu komunikacyjnym pomiędzy wejściem do galerii a strefą rozrywkową. Ponadto, portfolio centrum rozszerzyło się o kilka nowych marek, a 21 najemców zdecydowało się na przedłużenie umów najmu, co świadczy o ich długofalowym zaufaniu. A to nie koniec – w ostatnim czasie podpisaliśmy umowę z CCC, które uruchomi w Galerii Wisła swój dwupoziomowy flagowy sklep o powierzchni ok. 1 700 mkw”. Z kolei w kwietniu popularna marka TK Maxx otworzy tu swój pierwszy płocki salon”, podkreśla Hubert Oleksiak, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.
W 2018 roku do portfolio najemców dołączył Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, TUI, Vox Gadget oraz stoisko New York Hot Dog. Natomiast w nowej strefie food court zaczęły działać restauracje Olimp, Like Thai, Pizza Hut Express i Erbil Kebab.
Swoje umowy przedłużyły sklepy Apart, Big Star, Bytom, Calzedonia, Inglot, Monnari, Venezia, Solar, Tatuum, Jankes Moda, Me Like You, apteka, kantor, Millenium, Erdom, Grycan, Rainbow Tours, a także Cyfrowy Polsat i T-Mobile. W poprzednim roku zmieniły się także potrzeby niektórych najemców. Marka odzieżowa Big Star zdecydowała się na powiększenie powierzchni sklepu, z zajmowanych 131 mkw. na 251 mkw. Podobny krok podjęła sieć odzieżowa Venezia, która powiększyła przestrzeń z 76 mkw. do 110 mkw. Rossmann rownież dobrał metraż zajmując obecnie łącznie 366 mkw.
„Na sukces Galerii Wisła składa się wiele czynników. Oprócz doskonałej lokalizacji, w samym centrum największej dzielnicy Płocka – Podolszycach, obiekt wyróżnia się także bogatą ofertą. Połączenie funkcji handlowej, gastronomicznej i rozrywkowej sprawia, że jest to świetne miejsce do spotkań z rodziną, przyjaciółmi i spędzania czasu wolnego w kinie, kręgielni, kawiarniach czy restauracjach”, podkreśla Hubert Oleksiak.
Galeria Wisła to nowoczesne, 4-kondygnacyjne centrum handlowe, mieszczące ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców znajdują się m.in. kino Helios, sklep RTV Euro AGD oraz supermarket Piotr i Paweł.